söndag 18 januari 2009

underbart

tjolahej!
Sen jag skrev sist har det bara varit bra.Linda har köpt världens sötaste katt mamma vann 2000 på triss, och det bästa idag blev jag distriktsmästare.Bara bra saker.
Idag då.
Jag sov över hos Isabelle inatt så vi gick upp vid 7-halv åtta där nån gång.Vi skulle ju sätta oss i bilen till DM i Borås.Väl där så skulle vi gå och hämta nummerlappar.Men nehe då står inte jag och Isabelle med,vi hade ju efteranmält oss men vi hade ju gjort som man skulle och allt så det blev vi lite sura på.Men som tur va så fanns det kvar platser i 60m för mej och stav för Isabelle, det vi ville vara med i.Fast jag ville vara med i längd och, det hade jag skickat mail om men den var full.Så det blev bara 60.Jag hade mitt heat vid tjugo över elva.Heatet gick bra blev omstart bara,vi var för skakiga,haha.Men det gick bra, jag kom tvåa, hon som var före vann med 2 hundradelar.Tiden kommer jag inte ihåg.Sen var det Isabelles Ninas och Linas stavhopp.Nina och Isabelle var ensamma i deras klass.Nina blev etta på 2.25och Isabelle på 2.25, men hon hade mer rivningar.Lina vann, vilken höjd kommer jag inte ihåg.Marie kom 4 i höjd.Patrick 2 i längd.Sen var det min final.Usch, vad nervöst men jag älskar den känslan.Det gick skit bra,vann och fick en tid på 8,63.Så nu är man distriktsmästare:DKanske även Götalandsmästare om nån månad,eftersom jag kom bland dom 3 bästa så går jag vidare till GM,som är i mars nån gång.

Tjolahejjhejj!

Inga kommentarer: