onsdag 7 januari 2009

backen med julia och ellen:D

hejsan
idag har jag varit i skidbacken igen, det är nästan som mitt andra hem,haha.Jag skulle gärna vilja åka dit imorn men då börjar ju skolan igen.Det går väll både upp och ner.Det ska bli jätte kul att träffa alla igen.Men det där med lektioner, pallar ja inte än.Kommer ju vara hur trött som helst.Men men.
Tillbax till denna dan då,haha.Jag Julia och Ellen åkte till slut till backen efter många om och men, haha.Först skulle bara jag och Ellen ha åkt men sen så hörde Julia av sig och då sa vi att hon kunde följa med.och det ville hon.Men sen så, haha så skulle hon inte det, så då tänkte jag och ellen att vi åker själva då.Vi hade ingen skjuts heller så jag ringde farmor och farfar så dom kom till hjälp så vi 12 ringer Julia och säger att hon hänger med ändå.Så sen vid 1 så kommer farmor och farfar och kajsa.Och då var det ju ett problem dom trodde att vi va två, så Kajsabajsa fick sitta i mitt knä.Sen var det bara att åkaaaaa åkaaaaaaaa och åkaaaaaaaaaaa.Haha jag ramlade på en sån där box och,eller haha.Jag hade lite för mycket fart när jag körde upp på den så precis när jag landade på den så skulle jag hoppa av och då ramlade jag rakt ner på backen.Men det gick bra.
Vi åkte hem vid 6.Och då var den underbara dagen över:}

Inga kommentarer: